Test procesorów i kart graficznych: Project Cars

Project Cars

Project CARS” – to tytuł być może najlepszej gry o tematyce związanej ze ściganiem się samochodami. Wyprodukowana przez firmę Slightly Mad Studios, ma zachwycić dźwiękiem i obrazem. Żeby tego zaznać, trzeba jednak mieć odpowiedni sprzęt.

Slightly Mad Studios wreszcie wypuszcza na rynek grę, na którą czekano już od 2012 r. „Project CARS”, bo taki jest jej tytuł, jest prawdziwym cudeńkiem, gdy weźmiemy pod uwagę występujący w niej dźwięk i świetną grafikę. Po pierwszych testach nie ma jednak wątpliwości, że dla optymalnego efektu, należy zainwestować w wysokiej jakości sprzęt.

Nowa gra pozwala ścigać się z nawet 30 przeciwnikami na rozmaitych trasach. Wszystkie szczegóły tych tras zostały bardzo dobrze przygotowane, co znacznie zwiększa estetykę wykonania gry. Zarówno gracze, jak i specjaliści zwracają uwagę także na fakt bardzo wiernego odwzorowania samochodów, w których każdy detal jest starannie dopracowany, a przez to wygląda niezwykle wiarygodnie. Żeby jednak docenić wszystkie cechy gry, trzeba w nią grać na naprawdę dobrym sprzęcie. Jakie podzespoły komputerowe zaleca producent i ci, którym udało się zagrać w „Project ACRS” do tej pory?

Minimalne wymagania komputerowe do gry to system Windows Vista, 7, 8 lub 8.1, pamięć operacyjna 4GB, procesor czterordzeniowy Intel Core 2 Quad Q8400 2,66 GHz albo AMD Phenom II X4 940 3,0 GHz oraz kart graficzna współdziałająca z DirectX 9: Nvidia GeForce GTX 260, AMD Radeon HD 5770. Przygotowano również zestawienie wymagań pozwalających na optymalne warunki gry. Pragnąc idealnych efektów, należy zainwestować w czterordzeniowy Intel Core i7-3770K 3,5 GHz lub AMD FX-8350 4,0 GHz oraz kartę graficzną, która będzie kompatybilna z DirectX 11 Nvidia GeForce GTX serii 600 albo AMD Radeon HD 7000. Dodatkowo potrzebna będzie pamięć operacyjna min. 8GB. Najlepszym systemem będzie Windows 7, 8 lub 8.1.

Przypomnijmy, że choć pierwsze wzmianki o „Project CARS” pojawiły się 3 lata temu, to od dłuższego czasu daty premiery gry były przekładane. Wreszcie udało się poznać produkcję, której pełna nazwa brzmi „Community Assisted Racing Simulator” po tym, jak znaczna grupa internautów postanowiła wesprzeć projekt Slightly Mad Studio poprzez dokonywanie wpłat na Kickstarterze, gdzie zbierano środki na zrealizowanie przedsięwzięcia. Każdy, kto wsparł producentów, otrzymywał dostęp do wersji roboczych gry i mógł brać udział przy jej tworzeniu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.